Vi i Toyota Material Handling ser meget alvorlig på situasjonen i verden og vi forsøker å tilpasse oss og håndtere dette på best mulig måte.
Toyota Material Handling Europe og alle nasjonale enheter følger nøye med på utviklingen og ut ifra dette gjør de nødvendige prioriteringene som trengs.
Vårt serviceteam er i full drift på små og store oppdrag hver dag. I 97% av tilfellene fikser vi trucken din ved første besøk.
Våre prioriteringer er klare;
Helse og sikkerhet for våre ansatte, kunder og leverandører kommer i første rekke.
I tillegg gjør vi alt vi kan for å opprettholde vår service til kunder og samarbeidspartnere og vi gjør mye for opprettholde vår rolle som leverandør for viktige og nødvendige funksjoner som trenger forsyninger.
Alt dette må vi tilpasse de faktiske forhold og etter alle forskrifter, sentrale og lokale retningslinjer fra myndighetene.
"Vi i Toyota Material Handling Norway har kunder i mange bransjer som er kritiske med tanke på å holde landet i gang. Vi har derfor en viktig rolle for å hjelpe til i samfunnet!"
Lars Kleveland, Adm. Dir Toyota Material Handling Norway
Tiden fremover blir utfordrende, men Toyota Material Handling forsøker så langt det er mulig å opprettholde normal drift. I skrivende stund har vi en situasjon hvor ingen ansatte er smittet, ingen knapphet på reservedeler eller andre innsatsfaktorer.
Om noe skulle endre seg eller dette blir langvarig, vil vi prioritere kunder innenfor samfunnskritiske operasjoner.
Dersom du opplever en kritisk situasjon så oppfordrer vi til å ta kontakt på telefon 73 82 73 00
Vi minner om at vår nettbutikk alltid er åpen. Du kan enkelt bestille hos oss enten du jobber hjemme eller fra kontoret.
GOD HELSE ønskes fra alle i Toyota Material Handling!
Vi er operative og kan bistå med rådgiving av materialhåndteringsutstyr. Du finner også mange artikler som kan bestilles på nett. Se vårt utvalg under menyen "Våre produkter".
Det kan være noen små forstyrrelser i leveringskjeden slik at noe forsinkelse kan oppstå, men det antas p.t. at levering av maskiner ikke vil bli betydelig forsinket.
Ja, deler har vi på lager. Vårt sentrallager kjører som normalt p.d.d og fabrikkene produserer deler. Noe lengre leveringstid kan oppleves pga. grensekontroller mellom landene. Både inn til sentrallager og ut til deg som kunde. Også litt avhengig av sjåførkapasitet hos lokale Transportører.
Ja, vi er operative som normalt, både på e-post og telefon. Derfor kan vi hjelpe deg med delebestilling eller andre spørsmål i forbindelse med reservedeler.
Ønsker du å kunne bestille deler selv samt se lagerstatus eller forventet leveringstid kan du be om tilgang til vår online delebutikk: https://toyota-forklifts.no/deler
Logg inn i vår nettbutikk for å se leveringsstatus eller ta kontakt med oss:
E-post: TMHNOparts-support@no.toyota-industries.eu
Telefon: 73827300
Vår chat er også tilgjengelig nede til høyre.
Ha gjerne ordrenummer eller kundenummer klart, for raskere behandling..
I disse tider er samfunnskritiske bransjer vår førsteprioritet! Oppstår det en kritisk situasjon med driftsstans tar du kontakt på telefon 73827300 så skal vi gjøre vårt ytterste for å prioritere dette!
Ja, vi gjennomfører kurs med e-læring og webinar. Praksis gjennomføres i samråd med deltaker. Les mer HER