Vi leverer for deg – Toyota Material Handling posisjonerer logistikkbransjen

Vi leverer for deg – Toyota Material Handling posisjonerer logistikkbransjen

Som offisiell partner for materialhåndteringsutstyr ved de olympiske og paralympiske leker Paris 2024, lanserer Toyota Material Handling Europe en ny kommunikasjonskampanje som tar sikte på å øke offentlig bevissthet om rollen som logistikkindustrien spiller.

Under slagordet #WeDeliverForYou fokuserer kampanjen på den enorme rollen logistikk spiller i å dekke daglige behov til over 750 millioner mennesker over hele kontinentet – fra mat, klær og medisiner til levering av råvarer til fabrikker og, i dagens verden, i å svare på den stadig voksende e-handelsbedriften.

Et av kampanjebudskapene er «hvert klikk får noe til å bevege seg» – som illustrerer hvordan avanserte digitale systemer resulterer i at varer nesten umiddelbart velges ut for sending så snart forbrukere fullfører en nettbestilling.

Kampanjen trekker også paralleller mellom forberedelse av OL-utøvere til å gjøre seg klar til idrettsarrangementer med behovet for at logistikkoperatører er forberedt på og lydhøre for forbrukernes krav – vist i en kraftig filmsnutt.

"Det er over 5 millioner mennesker som jobber i logistikkindustrien over hele Europa - enten de er på lager, kjører lastebiler, leverer pakker eller driver sofistikerte IT-systemer - og vi ønsker å sette søkelyset på den viktige rollen de spiller i samfunnet," forklarer Mark Peters, markedsdirektør i Toyota Material Handling Europe, "og vi innså at vi har en stor mulighet til å gjøre dette som et resultat av vårt engasjement i Paris 2024."

"En annen dimensjon av rollen som logistikkindustrien spiller er pionerarbeidet som gjøres innen bærekraft," fortsetter Peters. "Vi ser allerede bevegelser mot elektriske leveringsbiler på veiene våre, men bak kulissene har vi jobbet med elektriske kjøretøy i lukkede miljøer som varehus i flere tiår. Vi jobber også allerede med hydrogenløsninger, og vi ser mange kunder som genererer sin egen fornybare energi på stedet. Vi jobber også mye med automatisering for å forbedre effektivitet, nøyaktighet og sikkerhet, og for å redusere skader. Alt dette betyr at industrien vår gir et betydelig bidrag til fremtidig teknologiutvikling."

I tillegg til We Deliver For You-kampanjen er en konseptfilm nylig utgitt av Toyota Material Handling Europe kalt 'A.I.TeamDelivery', som forestiller en ny tilnærming for hjemlevering der forskjellige varer fra forskjellige leverandører automatisk konsolideres til én enkelt levering til husholdninger av autonome kjøretøy, redusere veitrafikk og utslipp.

 

Følg We Deliver For You kampanjen her>

Kvalitet- og HMS Sjef

Solfrid Marken

Solfrid Marken (2).jpg

Toyota Material Handling Norway
solfrid.marken@no.toyota-industries.eu

Fjern alt