– Vi vet at jekketrallene fra Toyota er ettertraktede og mange opplever at de forsvinner. Men erfaringen fra et transportfirma i Bodø som har skiftet til knallrosa jekketraller, er at de får stå i fred, ler Sara Drevvatn Solhaug i Toyota Material Handling.
Hun understreker at de ikke nødvendigvis trenger å være rosa for å unngå tyveri, men at det kan være en fordel at de skiller seg litt ut, også for kunden selv som enkelt kan kjenne igjen sine egne jekketraller.
– Vi fikser nøyaktig den fargen kunden ønsker og setter gjerne logoen deres på også. Bare ta kontakt med din nærmeste Toyota-avdeling, så ordner vi det, sier Solhaug.
Ettersom vi kunne bestille BT Lifter (jekketralle) i valgfri farge, bruker vi nå unike jekketraller i den offisielle Milka-fargen, sier Thomas Jacobs, Regional Field Manager i Mondelez BVBA.
Sjokolademerket Milka er en del av Mondelēz International, som er et amerikansk multinasjonalt selskap med mer enn 100.000 ansatte over hele verden. Leo Melo-kaker og Oreo er bare noen av de mange sjokoladeproduktene i Milkas omfattende sortiment.
Nylig valgte Mondelēz International å kjøpe hele 291 nye BT Quick Lifter fra Toyota Material Handling. Istedet for å velge den tradisjonelle orange BT Lifter-fargen, valgte de å gi alle sine jekketraller den klassiske, kjente lilla Milka-fargen i tillegg til sin egen Milka logo.
For kun 650,- pr stk leverer vi din jekketralle i din favorittfarge! Alt vi trenger er RAL-numret for fargen du ønsker